In uw verzendbevestiging vindt u een tracking nummer waarmee u de actuele status van uw bestelling op elk gewenst moment online kunt controleren. Houd e...
Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden, kan het zijn dat wij deze in meerdere pakketten splitsen. Na uw aankoop ontvangt u zoals gebruik...
Indien een door ons geleverd artikel beschadigd of op een manier niet in orde is, kunt u het artikel uiteraard kosteloos aan ons retourneren onder opgaaf va...
U kunt er zeker van zijn dat dit niet onze bedoeling is. Controleer of u geen gedeeltelijke levering heeft ontvangen voordat u contact met ons opneem...
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een verzendbevestiging van ons, die ook een link bevat om de verzending van uw pakket te volgen. De...
De keuze van de leverancier wordt automatisch bepaald door de grootte, het gewicht en het type van het artikel. Het is helaas niet mogelijk om zelf de l...
De geschatte levertermijn wordt weergegeven bij de eerste en de laatste stap van het bestelproces. De verwachte levertermijn is samengesteld uit de verwerki...
Het spijt ons zeer, we proberen altijd een foutloze bestelling te leveren. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met onze klantendienst middels he...
Wij hebben een transportverzekering afgesloten voor elke bestelling die ons logistiek centrum verlaat. Wij dekken de kosten, u hoeft niets te betalen. De tr...
Uw bestelling wordt aan uw voordeur afgeleverd door de leverancier of aan de stoeprand door een transporteur. Indien een leverancier niet in staat is ...