Online fietsenwinkel
Heb je een vraag over je laatste bestelling? Bekijk deze hier!

Na de Bestelling

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Tot een bepaald tijdstip kunt u uw bestelling direct in uw klantenaccount onder Bestellingen annuleren. Indien u als gast heeft besteld, kunt u de beste...
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Om redenen van gegevensbescherming is het niet mogelijk uw bestelling te wijzigen. U kunt uw bestelling tot een bepaald punt zelf annuleren en dan een nieuw...
Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
Heeft u de SPAM-map gecontroleerd? Als u geen bestelbevestiging hebt ontvangen onmiddellijk na het bestellen, wacht dan nog even. Als u binnen 48 uur ge...
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb voltooid?
Na het afronden van uw bestelling sturen wij u een bestelbevestiging per e-mail. Deze bevat de artikelen die u hebt geselecteerd, uw afleveradres en de gese...
Er was een prijsaanpassing na mijn bestelling.
Wij hechten belang aan een aantrekkelijk prijsbeleid en trachten onze goederen steeds tegen gunstige prijzen aan te bieden. Om deze reden ook worden de prij...