Wij behandelen alle klachten binnen de wettelijke garantie. Het is belangrijk dat wij je eerste aanspreekpunt zijn, als je een probleem hebt met een artikel of bestelling.


Wat is de garantie?

De garantie voor alle producten bedraagt 24 maanden en gaat in, wanneer de levering van de bestelling bij je aankomt. Als de goederen binnen de garantietermijn een gebrek vertonen, heb je recht op opvolging achteraf. Dit betekent reparatie van het artikel, vermindering van de koopprijs of een vervangend product. Wij wijzen erop dat onafhankelijke reparaties die zonder ons overleg worden uitgevoerd, niet worden vergoed.


De garantie geldt alleen voor materiële gebreken zoals fabricage- en productfouten, die op het moment van levering al aanwezig zijn. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, slechte montage, gemaakte aanpassingen of een gebrek aan zorg of slijtage, is uitgesloten van de garantie.


Je hebt ontdekt dat een bij ons gekocht artikel defect is?

Om een claim in te dienen contacteer ons dan vanaf hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen en geef ons s.v.p. de volgende informatie:

  • Het bestelnummer
  • Minstens twee foto's of video's — een foto van het hele product en een andere, waarop de fout/het probleem te zien is. We hebben ook het serienummer of framenummer nodig, als het artikel dat heeft.
  • Een korte beschrijving van het probleem en hoe het is ontstaan.


Zodra we alle benodigde informatie hebben ontvangen, nemen we je klacht in behandeling. Dit proces kan enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van verschillende factoren. Als je ons meerdere verzoeken stuurt, wordt onze reactietijd waarschijnlijk langer. Zodra je klacht is behandeld, nemen we contact met je op met een selectie van oplossingen en/of volgende stappen.